دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

راهکار کنترل دو درب و یک پنل در آیفون

۱۱۵ بازديد

کنترل دو درب و یک آیفون موضوع این قسمت آموزش برق ساختمان در کالنجی است و با همدیگر یاد خواهیم گرفت که به چه صورت می توانیم به وسیله یک آیفون تصویری یا صوتی دو درب را به صورت مجزا یا با همزمان کنترل کنیم.

در آموزش های گذشته موارد زیر را آموزش داده ایم که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید:

نحوه نصب آیفون تصویری

نحوه نصب آیفون صوتی

عیب یابی آیفون های تصویری

عیب یابی آیفون های صوتی

نصب آیفون با دو دربازکن مجزا

مورد دوم که در راهکار کنترل دو درب و یک پنل مطرح می‌شود قطع و وصل دربازکن به صورت مجزا است زمانی که ما یک پنل آیفون داریم در این حالت همانطور که در تصویر بالامشاهده می کنید از یک کلید شستی دار مانند کلید زنگ زدم در استفاده کرده‌ایم که کنار آیفون نصب می‌شود همچنین سیم بندی به این صورت هست که ما مانند روال قبل ۴ سیم اصلی پنل بیرون و پنل داخل را به یکدیگر متصل می کنیم و سیم d1 و d2 را به دربازکن اول می‌بریم و برای دربازکن دوم هم یک مستقیم از ترانس به دربازکن برده و سیم دوم هم از همان کلید شستی دار یا همان کلید فنری که کنار آیفون نصب می‌شود عبور می دهیم مانند یک کلید تک پل از آن استفاده می‌کنیم که این کلید می بایست کنار آیفون که جای قوطی کلید پریز دارد نصب شود و هر وقت ما این شستی کلید را فشار دهیم دربازکن دوم باز می‌شود و اگر ما شستی روی پنل داخلی آیفون را فشار دهیم دربازکن اول برای ما وصل می شود.

منبع: وبسایت کالنجی



چگونه می توان آیفون را هک کرد؟

Apple کنترل شدیدی بر نرم افزار و سخت افزار دارد که نتیجه آن ایجاد یک دستگاه ایمن است. با این حال ، موارد خاصی می توانند امنیت آیفون شما را به خطر بیندازند. بیایید بیشتر به آنها بپردازیم و بفهمیم چه چیزی می تواند بر امنیت آیفون (وتجربه کاربری) شما تأثیر بگذارد:

1-جیلبریک

اگر دستگاه خود را جیلبریک کنید یا یک enterprise developer account اجرا کنید این گزینه را دارید که برنامه ها را خارج از App Store نصب کنید. این ممکن است (ناآگاهانه) باعث ایجاد برنامه های مخربی در آیفون شما شود. خلاصه اینکه هرگز جیلبریک نکنید!

آموزش کامل اینجا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.