دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

آموزش نصب در بازکن کارتی

آموزش تابلو برق صنعتی

آموزش نصب در بازکن کارتی

۷۳ بازديد

آموزش نصب دربازکن کارتی موضوع این آموزش برق ساختمان در کالنجی از و با هم دیگه یاد خواهیم گرفت که چطوری میتونیم یک آیفون تصویری را به وسیله یک ماژول RF ID به یک آیفون کارتی تبدیل کنیم.

در بازکن کارتی چی هست؟

همان طور که بسیاری از شما هم می‌دانید در آیفون های جدید که اغلب روانه بازار می‌شوند این قابلیت تعبیه شده است و در آیفون های معمولی تر اعم از صوتی و تصویری این قابلیت وجود ندارد و خوشبختانه ما این امکان را داریم که به صورت اختصاصی این قابلیت را به آیفون مان اضافه کنیم و بحث اصلی این آموزش ما هم همین مسئله است حالا میریم سراغ اصل مطلب!

دو تصویر در پایین برای شما آوردیم که دو مدل پنل را نمایش میدهد یک پنل به صورت پیش فرض قابلیت کارتی دارد و یک آیفون  این قابلیت را ندارد.

نصب در بازکن کارتی

پنل آیفون تصویری با قابلیت در بازکن کارتی

نصب در بازکن کارتی

پنل آیفون تصویری بدون قابلیت در بازکن کارتی

آموزش نصب در بازکن _ کالنجی

اپن کارت چیست؟ ویژگی ها، معایب و 8 فیلم آموزش کامل

با افزایش استفاده از اینترنت، عرضه کالا و خدمات در بستر اینترنت به قدری زیاد شد که فروشگاه های اینترنتی شکل گرفتند. با افزایش فروشگاه های اینترنتی علاوه بر برند سازی، دسترسی خدمات به یک محدوده فیزیکی خاصی محدود نشد و دامنه تجارت ها گسترش یافت. اپن کارت در واقع یک فروشگاه ساز آنلاین است. در این مقاله همه چیز درباره این پلتفرم، معایب و مزایای آن خواهیم گفت.

اپن کارت

اپن کارت چیست؟

اپن کارت در واقع یک سیستم مدیریت محتوای تجارت الکترونیک حرفه ای و متن باز است که به وسیله آن میتوان فروشگاه های اینترنتی را به صورت رایگان و به راحتی ساخت. اما در سایت opencart.com تعریف این چنینی درباره این پلتفرم ارائه شده است:

Opencart یک پلتفرم تجارت الکترونیکی رایگان و منبع باز برای تجار آنلاین است که بنیادی حرفه‌ای و قابل اعتماد جهت ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق فراهم کرده و طیف گسترده‌ای از کاربران را جذب می‌کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.